Ranking stworzony przez ekspertów pomoże Ci wybrać najlepsze narzędzie email dla Twojej działalności. Znajdziesz tu wszystko od cenników usług, po zrzuty ekranów.
Jeśli dotychczasowe rozwiązania email nie przypadły Ci do gustu, pokochasz ten poradnik! Czas na skrzynkę email na miarę XXI wieku!
Aktualna wersja rankingu znajduje się tutaj.
Nie masz czasu na czytanie?
Kliknij w przycisk poniżej, aby zjechać bezpośrednio do tabeli porównawczej.
Nie masz czasu na czytanie?
Kliknij w przycisk poniżej, aby zjechać bezpośrednio do tabeli porównawczej.
Idea i kryteria rankingu
W Stronie Biznesu często słyszymy od naszych klientów pytanie: Jaki system dla maila firmowego będzie dla mnie najlepszy?
Wiele Polskich firm korzysta z rozwiązań, których korzenie sięgają wczesnych lat dwutysięcznych, a współpraca pracowników sprowadza się do udostępniania sobie nawzajem haseł do konta pocztowych. Tak nie powinno być!
Naszym celem i misją jest pomóc polskim przedsiębiorstwom implementować pocztę email na miarę XXI wieku. Dlatego aby rozwiązać problem dziesiątek Polskich firm, przygotowaliśmy:
Pierwszy w Polsce ranking systemów email dla MŚP i zdalnych zespołów wieloosobowych.
Wybraliśmy rozwiązania najlepsze w swoich segmentach rynkowych, biorąc pod uwagę skrzynki współdzielone, wielokanałowe systemy do obsługi klientów, a także skrzynki mailowe oparte na ekosystemie Google (G Suite / Google Workspace). Do rankingu dopuszczamy tylko te systemy, które w najtańszej opcji płatnej kosztują nie więcej niż 100 zł netto za użytkownika. Naszym zdaniem, droższe narzędzia nie wpasowują w realia Polskich firm. Nie testujemy też rozwiązań całkowicie darmowych, z powodu ich niskiej jakości.
Wszystkie systemy email w rankingu posiadają obowiązkowe funkcje:
- zabezpieczenia przed spamem i wirusami
- shared inbox (współdzielona skrzynka mailowa)
- możliwość zarządzania zespołem i przydzielania maili do poszczególnych pracowników
Spis treści
1. Statystyki
Czyli dlaczego warto zainwestować w szybką obsługę email?
2. Czym jest mail firmowy?
Jak założyć? Czego potrzebujesz?
3. Ranking TOP 10
Porównanie najlepszych 10 narzędzi, w formie tabeli.
4. Recenzje systemów
Opis każdego z systemów, jego mocne i słabe strony.
5. Podsumowanie
Kilka słów od nas, autorów.
6. Kryteria rankingu
Sprawdź na jakiej podstawie wyłoniliśmy najlepsze systemy email.
Dlaczego mail firmowy zwiększa Twoje przychody?
Czy wiesz, że klient oczekuje odpowiedzi na jego email w ciągu godziny. Aż 2/3 firm odpowiada w przeciągu 24 godzin. Nie dziwne więc, że 43.9% klientów oczekuje szybszej odpowiedzi mailowej.
Milenialsi zapłacą o 21% więcej za prowadzenie interesów z firmami, które wyróżniają się obsługą klienta.
Zwiększenie wskaźnika utrzymania klientów jedynie o 5%, zwiększa zyski Twojej firmy o ~ 25% do 95%.
Czym jest mail firmowy?
Problem z wyborem optymalnego rozwiązania zaczyna się już na samym starcie. Ani w języku polskim, ani w języku angielskim nie ma jednej, konkretnej definicji czym jest “mail firmowy”, a narzędzia dostępne na rynku różnią się między sobą diametralnie.
Rozwiązania mailowe można jednak podzielić na pewne grupy:
- Skrzynka mailowa na hostingu – współdzielona przestrzeń serwera z Twoją stroną internetową, często jest najprostszym i najtańszym rozwiązaniem,
- Shared inbox – mail współdzielony,
- CRM – systemy zarządzania klientem, w tym wysyłką email,
- Email Marketing Software – systemy do masowej wysyłki email w tym newsletter,
- Helpdesk – centrum pomocy, z którego Twoi pracownicy mogą zadzwonić lub wysłać do klienta email,
- Ticketing software – niezbędne dla zespołów wsparcia klienta, klient daje nam problem do rozwiązania.
Aby ułatwić Ci życie, drogi czytelniku – postanowiliśmy szeroko opisać wymienione powyżej systemy w przyjaznym dla oka rankingu systemów email dla firm.
Ujednoliciliśmy kategoryzację narzędzi i wybraliśmy najczęściej używane funkcje.
Na tej podstawie wybraliśmy narzędzia email, które kwalifikują się do porównania, a następnie rozpoczęliśmy szeroko zakrojone testy.
Każdy z przebadanych systemów email, które znajdziesz w rankingu poniżej, jest rozwiązaniem wartym uwagi. Twoim zadaniem jest jedynie wybranie tego, który najlepiej wpisuje się w wymagania Twoich pracowników i klientów.
Zapraszamy do lektury!
Table of Contents
Ranking systemów email 2020
Ranking | Gmelius | FreshDesk | DragApp | Trengo | Pipedrive | SendinBlue | HelpCrunch | HelpWise | Loop |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ranking | Gmelius | FreshDesk | DragApp | Trengo | Pipedrive | SendinBlue | HelpCrunch | HelpWise | Loop |
Suma puktów zdobytych w rankingu | 35 | 30 | 30 | 28 | 27 | 24 | 24 | 20 | 22 |
Minimalna cena za użytkownika (netto) | 9 usd | 15 usd | 8 usd | 15 euro | 9.90 usd | 19 euro (za całe konto) | 23 usd (email + czat) | 12 usd | £7 |
Przybliżona cena w PLN | 34 zł | 56 zł | 30 zł | 67 zł | 37 zł | 84 | 86 zł | 45 zł | 35 zł |
Cena maksymalna w PLN (pakiet premium) | 71 zł | 520 zł | - | 156 zł | 149 zł | 218 | 146 zł | 75 zł | 60 zł |
Darmowa wersja | ✅ | ✅ | ✅ | 🟥 | 🟥 | ✅ | 🔴 | 🔴 | ✅ |
Ocena konfiguracji narzędzia | |||||||||
Łatwość konfiguracji | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 |
Łatwość użytkowania | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Dostosowanie systemu do własnych potrzeb | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 |
Bezpieczeństwo | |||||||||
Stosunek ceny do jakości | |||||||||
Support | |||||||||
Jednolita sygnatura firmowa (zdjęcie i imię zmienia się w zależności od pracownika) | ? | ? | 1 | 3 | ? | ? | ? | ? | 0 |
Support | |||||||||
Średni czas reakcji firmy na naszą prośbę o pomoc | Brak odpowiedzi | 12 sekund | 81 sekund | 52 minuty | |||||
Funkcjonalności | |||||||||
Shared inbox (wspólna skrzynka mailowa dla całej firmy lub działu po jednym adresem email) | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ |
Liczba wersji językowych w panelu admina | 1 | 16 | 1 | 9 | 16 | ? | 2 | ? | ? |
Język polski w panelu admina | ❌ | 🇵🇱✅ | ❌ | ❌ | 🇵🇱✅ | ❌ | ❌ | ❌ | ❌ |
Czy wymaga pakietu Gsuite? | Wymaga GSUITE | Nie | Wymaga GSUITE | Nie | Nie | Nie | Nie | Nie | Nie |
Przestrzeń na pliki | Współdzielona z G Suite | ? | Współdzielona z G Suite | Nielimitowana | ? | ? | Nielimitowana | ? | Nielimitowana |
Archiwum wiadomości (ograniczenie dni / wiadomości) | Współdzielona z G Suite | ? | Współdzielona z G Suite | Nielimitowana, archiwum wiadomości do 30 dni | ? | ? | Nielimitowana | ? | Nielimitowana |
Łączenie wątków | ✅ | ✅ | ✅ wkrótce | ✅ | ? | ? | ? | ? | ✅ |
@mentions | ✅ | 🟥 | ✅ | ✅ ?? | 🟥 | 🟥 | 🟥 | ? | ? |
Śledzenie czy wiadomość została odczytana przez odbiorcę (email tracking) | ✅ | 🟥 | ✅ wkrótce | 🟥 | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | 🟥 ?? |
Geotargeting (lokalizacja naszego nadawcy) | 🟥 | ✅ | 🟥 | tylko w czacie | ✅ | 🟥 | ✅ | ? | ? |
Szablony gotowych odpowiedzi | ✅ | ✅ | ✅ wkrótce | 🟥 | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ |
Cofnij wysyłanie wiadomości | ? | ✅ | ✅ wkrótce (2021) | ? | ? | ? | ? | ? | 🟥 |
Sekwencje mailowe (wyślij automatyczny follow-up) | ✅ | ✅ | ✅ wkrótce | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
Cykliczne wiadomości, np. przypomnienie o płatności lub powitanie nowego klienta (drip marketing) | ✅ | ? | ✅ wkrótce | ? | ? | ✅ | ? | ? | 🟥 |
Autoodpowiedzi email (nie ma nie w pracy) | ✅ | 🟥 | ✅ wkrótce | ✅ | ? | ? | ? | ? | ? |
Automatyczne wysyłanie (np. wyślij rano) | ? | ? | 🟥 | ? | ? | ? | ✅ | ? | 🟥 |
Newsletter - zarządzanie kampaniami mailingowymi | ✅ | 🟥 | 🟥 | 🟥 | 🟥 | ✅ | ✅ | ? | 🟥 |
Masowa wysyłka maili (bez BCC) | 🟥 | 🟥 | 🟥 | 🟥 BCC do max 20 osób | ✅ | ✅ | ✅ | ? | 🟥 |
Przypisz mail do pracownika | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ |
Automatyczne przydzielanie maili do pracowników lub działów | ✅ | ✅ | ✅ | ? | ? | ? | ✅ | ? | 🟥 |
Wspólne wersje robocze, wpólne pisanie maili | ✅ | 🟥 | ✅ | 🟥 | 🟥 | 🟥 | 🟥 | ? | ? |
Collision-control (kiedy pracownicy wysyłają maila w tym samym czasie) | ✅ | ✅ | ✅ | 🟥 | 🟥 | ? | ? | ✅ | |
Czat wewnętrzny z zespołem | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | 🟥 | 🟥 | ✅ | ✅ | ✅ |
Wspólne notatki o kliencie (komentarze do klienta) | 🟥 | ✅ | ✅ | ✅ | 🟥 | ? | ✅ | ? | 🟥 |
Tagowanie wiadomości | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | 🟥 | ✅ | ✅ | 🟥 |
Czy posiada CRM? (przynajmniej prosty) | ? | ✅ | ✅ | ? | ✅ | ✅ | ✅ | ? | 🟥 |
Listy zadań do wykonania (checklista to-do) | 🟥 | ✅ | ✅ | 🟥 | ✅ | ? | ? | ? | 🟥 |
Planowanie spotkań lub zadań w kalendarzu (przypomnienia, due date) | ✅ | ✅ | ✅ | 🟥 | ✅ | ? | ? | ? | 🟥 |
Statystyki, mierzalność wydajności zespołu | ✅ | ✅ | ✅ | 🟥 | ✅ | ✅ | ? | ✅ | 🟥 |
Rankingi | |||||||||
Ranking według Capterra | 4,6 | 4,6 | 4,5 | 4,7 | 4,5 | 4,4 | 4,8 | 5 | 4,6 |
Ranking według G2.com | 4,4 | 4,6 | 4,5 | 4,6 | 4,3 | 4,6 | 4,7 | 4,9 | 4,9 |
Ranking według GetApp | 4,6 | 4,6 | 4,5 | 4,7 | 4,5 | 4,4 | 4,8 | 4,5 | 4,6 |
Integracje | |||||||||
Live chat feature | 🟥 | ✅ | 🟥 | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | 🟥 |
Chat bot (automatyczne / AI) | 🟥 | ✅ | 🟥 | ✅ | ✅ | ? | wkrótce | 🟥 | |
Integracja z Zapier i Make | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ? | ✅ | ✅ | 🟥 |
Obsługa Messengera i WhatsApp | 🟥 | ✅ | 🟥 | ✅ | ? | 🟥 | wkrótce | ✅ | 🟥 |
Obsługa WhatsApp | 🟥 | ✅ | 🟥 | ✅ | ? | 🟥 | ✅ | ✅ | 🟥 |
Obsługa SMS | 🟥 | ✅ | 🟥 | ✅ | ? | ✅ | ? | ✅ | 🟥 |
Obsługa połączeń (integracja z VOIP) | 🟥 | ✅ | 🟥 | ✅ | ✅ | ✅ | ? | 🟥 | 🟥 |
Urządzenia i aplikacje | |||||||||
Web | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ | ? | 🟥 |
iOS | ✅ | ✅ | 🟥 | ✅ | ✅ | 🟥 | ✅ | ? | ✅ |
Android | ✅ | ✅ | 🟥 | ✅ | ✅ | 🟥 | ✅ | ? | ✅ |
Windows | 🟥 | 🟥 | 🟥 | ✅ | 🟥 | 🟥 | 🟥 | ? | ✅ |
Mac | 🟥 | 🟥 | 🟥 | ✅ | 🟥 | 🟥 | 🟥 | ? | ✅ |
Wynik (TAK) | 18 | 17 | 14 | 7 | 11 | 10 | 13 | 8 | 6 |
Punkty za cenę | 5 | 1 | 6 | 7 | 4 | 5 | 0 | 3 | 5 |
Suma punktów konfiguracyjnych | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 8 | 8 | 9 | 7 |
Punkty za dostępne aplikacje | 3 | 3 | 1 | 5 | 3 | 1 | 3 | 0 | 4 |
Przetestuj | Testuj! | Testuj! | Testuj | Testuj | Testuj! | Testuj! | Testuj! | Testuj! | |
Zobacz recenzję | Recenzja | Recenzja | Recenzja | Recenzja | Recenzja | Recenzja | Recenzja | Recenzja | Recenzja |
Jak założyć mail firmowy?
Mail firmowy najprościej i najszybciej jest założyć na tym samym serwerze, gdzie znajduje się także Twoja strona internetowa. Niemal każdy usługodawca zapewnia taką możliwość, przynajmniej na kilka skrzynek pocztowych (dla Ciebie i Twoich pracowników).
Jak widzisz, mail firmowy z własną końcówką (email@mójadres.pl) to nic trudnego.
Co natomiast dzieje się w sytuacji, gdy Twój pracownik zajmuje się kluczowym klientem? Pracownik poszedł na urlop, a klient pozostał bez odpowiedzi?
Problem zaczyna się, gdy pracownicy zaczynają żonglować mailami między sobą lub spędzają swój czas na informowaniu reszty zespołu o uzgodnieniach mailowych z klientem. Z czasem, gdy Twoja firma rośnie, posiadanie maila dedykowanego dla każdego pracownika (np. jan.kowalski@firma.pl) staje się problematyczne.
Takie sytuacje nie zdarzają się w rozwiązaniach takich jak helpdesk czy shared inbox, czyli systemach agregujących maile i pytania od klientów – to taka współdzielona skrzynka email.
Wspólna poczta email
Wspólna skrzynka pocztowa oznacza w zasadzie tyle, że Twoja firma posiada tylko jeden adres mailowy (np. kontakt@firma.pl lub kilka, np. jeden email na wieloosobowy zespół/dział).
Dzięki takiemu rozwiązaniu nie wprowadzamy klienta w błąd przerzucając go od Pana Darka z działu sprzedaży, po Panią Krysię z działu księgowego kończąc. Klient zawsze komunikuje się z Twoją firmą za pomocą jednego adresu email.
Co dzieje się z mailem po dostarczeniu do współdzielonej skrzynki pocztowej Twojej firmy? Jest segregowany i (automatycznie) przydzielany do odpowiedzialnej za odpowiedź osoby. Jeśli wiadomość klienta tyczy się zapytania o usługę, mail zostanie przydzielony do któregoś z Twoich handlowców.
Zasady przydzielania ustalasz Ty! Można to zrobić automatycznie – za pomocą reguł i słów kluczowych, np. wszystkie maile zawierające słowo “faktura” będą z automatu przydzielane do księgowej. Maile, które nie zostały rozdzielone automatycznie, można przypisać ręcznie, a 95% pracy zrobi za Ciebie automat!
Atuty takiego rozwiązania:
- klient zawsze otrzyma szybką wiadomość, nawet jeśli Twój pracownik jest na urlopie, na jego maile odpowie ktoś inny z zespołu,
- pracownicy mogą wspólnie przygotować najważniejsze wiadomości email, np. dla kluczowych klientów Twojego przedsiębiorstwa,
- dzielisz się skrzynką mailową, a nie hasłem 😉
Ranking systemów email 2020
Heading #1 | Trengo | DragApp | HelpWise | Gmelius | Pipedrive | SendinBlue | FreshWorks | HelpCrunch | Loop | Crisp |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Logo | ||||||||||
Punkty w rankingu | Test | Test | ||||||||
Cena za użytkownika (netto miesięcznie) | Tets | Tets | Tets | |||||||
Cena w PLN | ||||||||||
Cena w PLN, za najdroższy pakiet | ||||||||||
Darmowa wersja 0 PLN | ||||||||||
Łatwość konfiguracji | ||||||||||
Łatwość użytkowania | ||||||||||
Customizacja | ||||||||||
Przydatny dla freelancerów? | ||||||||||
Czy wymaga pakietu Gsuite? | Tak | |||||||||
Średni czas reakcji supportu | ||||||||||
Liczba wersji językowych w panelu admina | ||||||||||
Język polski w panelu admina | ||||||||||
Przestrzeń na pliki | ||||||||||
Archiwum wiadomości (dni) | ||||||||||
Shared inbox | ||||||||||
Łączenie wątków | ||||||||||
Email tracking (czy odbiorca odczytał maila) | ||||||||||
Geotargeting | ||||||||||
Jednolita sygnatura firmowa (zdjęcie i imię zmienia się w zależności od pracownika) | ||||||||||
Szablony gotowych odpowiedzi | ||||||||||
Sekwencje mailowe (wyślij automatyczny follow-up) | ||||||||||
Autoodpowiedzi email (nie ma nie w pracy, otrzymaliśmy wiadomość) | ||||||||||
Cykliczne wiadomości (np. przypomnienie o płatności, powitanie) | ||||||||||
Automatyczne wysyłanie (wyślij rano) | ||||||||||
Newsletter | ||||||||||
Masowa wysyłka maili | ||||||||||
Cofnij wysyłanie wiadomości | ||||||||||
Przypisz mail do pracownika | ||||||||||
Automatyczne przydzielanie maili do pracowników | ||||||||||
Czat wewnętrzny z zespołem | ||||||||||
Collision-control (kiedy pracownicy wysyłają maila w tym samym czasie) | ||||||||||
Tagowanie wiadomości | ||||||||||
Wspólne notatki o kliencie | ||||||||||
Checklista to-do | ||||||||||
Statystyki – mierz wydajność pracowników | ||||||||||
Umawianie spotkań w kalendarzu i przypomnienia o wydarzeniach | ||||||||||
Wspólne wersje robocze | ||||||||||
Czy system posiada (co najmniej prosty) CRM? | ||||||||||
Oceny | ||||||||||
Ocena według Capterra | ||||||||||
Ocena według G2.com | ||||||||||
Ocena według GetApp | ||||||||||
Dostępne aplikacje | ||||||||||
iOS | Web, Android, Windows, Mac, iOS | |||||||||
Ranking zawiera linki afiliacyjne, dzięki którym możemy tworzyć treści najwyższej jakości i na bieżąco je aktualizować.
TOP 10 systemy email dla firm
Gmelius
Narzędzie, które rozszerza standardowe funkcje Gmaila (G Suite) o nowe funkcje! Możecie pracować wspólnie na jednej skrzynce, a także przydzielać maile do odpowiednich osób lub działów!
Silne strony
- Jeśli używasz Trello, na pewno od razu polubisz tablice z przesuwanymi kartami
Słabe strony
- Niektóre funkcje są mylące i frustrujące, zdarza się, że aplikacja się zawiesza
FreshDesk
Świetna opcja dla dużych firm, w których liczy się bardzo szybka i wielokanałowa obsługa klienta. Od maila, po czat, na firmowym systemie call center kończąc!
Silne strony
- Setki integracji i kompatybilnych systemów ze stajni firmy Freshworks
- Integracje takie jak czat, SMS, callcenter, CRM
Słabe strony
- Narzędzie drogie w utrzymaniu jak na polskie standardy
- Wiele funkcji występuje tylko w droższych pakietach cenowych
DragApp
DragApp to jeden z pionierów wykorzystania skrzynek Gmail jako skrzynek współdzielonych, czyli takich, które korzystają jednego adresu email.
Silne strony
- Prosty i zrozumiały cennik
- Piekielnie szybki i pomocny support
- Bardzo łatwy w cpersonalizacji, każdy może skonfigurować narzędzie pod potrzeby swojej firmy
- Przyspieszona kolaboracja z zespołem dzięki intuicyjnej funkcji czatu
Słabe strony
- Połączenie z serwerem czasami bywa nieco niestabilne
Trengo
Firma z siedzibą w Unii Europejskiej, dzięki czemu wiesz, że standardy RODO na pewno są przestrzegane. Po za tym za sukcesem Trengo stoi bardzo ambitny i miły zespół.
Silne strony
- Szybki support i przyjemny support utalentowanych młodych ludzi z Holandii
- Cała obsługa klienta w jednym miejscu! Bardzo ładny interfejs, intuicyjny w obsłudze
- Firma z Holandii, więc mam poczucie bezpieczeństwa, że ich system będzie spełniał europejskie standardy prywatności
Słabe strony
- Na razie brak 😉
User.com
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Silne strony
- Nielimitowani członkowie zespołu
- Polska firma, polski support
Słabe strony
- Limitowana liczba kontaktów, co może być ograniczające np. jeśli prowadzisz sklep internetowy i otrzymujesz zapytania od setek klientów
Podsumowanie
Ranking zawiera linki afiliacyjne. Dzięki nim możemy tworzyć treści najwyższej jakości i na bieżąco je aktualizować. Dziękujemy za wszystkie kliknięcia i wsparcie! 🙂
Kryteria rankingu
Za każdą funkcję wymienioną w rankingu – narzędzie dostaje 1 punkt.
Nasza subiektywna ocena wrażeń z konfiguracji i użytkowania narzędzia – łącznie 9 punktów:
- Customizacja:
- wyjątkowo prosta – 3 punkty
- bez przeszkód – 2 punkty
- uboga – 1 punkt
- Łatwość użytkowania:
- wyjątkowo prosta – 3 punkty
- bez przeszkód – 2 punkty
- z przeszkodami – 1 punkt
- Konfiguracja:
- wyjątkowo prosta – 3 punkty
- bez przeszkód – 2 punkty
- z przeszkodami – 1 punkt
- Sygnatura:
- brak automatycznej sygnatury – 0 pkt
- indywidualna sygnatura dla każdego z pracowników – 1 pkt
- jednolita sygnatura dla całej firmy, automatycznie pobiera zdjęcie, imię i stanowisko pracownika – 3 pkt
Punktacja cennika
- 0-10 zł = 10 pkt
- 11-15 zł = 9 pkt
- 16-20 zł = 8 pkt
- 21-25 zł = 7 pkt
- 26-30 zł = 6 pkt
- 31-35 zł = 5 pkt
- 36-40 zł = 4 pkt
- 41-45 zł = 3 pkt
- 46-50 zł = 2 pkt
- 51-60 zł = 1 pkt
- 60+ zł= 0 pkt
- Rozwiązania firmowe (nie za liczbę wykupionych stanowisk) – 5 pkt
Zastrzegamy sobie prawo, iż ranking ze względu na swoją obszerność może zawierać błędy. Uprzejmie prosimy o informację, jeśli podane dane zawierają błędy – kontakt@stronabiznesu.pl.