Pixel to narzędzie śledzące użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową, dzięki któremu możesz wyświetlać reklamy Twoim gościom nawet kilka miesięcy po ich wizycie na stronie www.
W tej instrukcji pokażemy Ci w jaki sposób nadać uprawnienia do Pixela zewnętrznym partnerom biznesowym (np. agencji social media).
Utworzenie Facebook Pixel
Jeśli nie masz jeszcze utworzonego Pixela, możesz to zrobić w zakładce „Pixele” znajdującą się w Źródłach Danych Managera Facebooka lub klikając w ten link.
Zwróć uwagę czy po lewej stronie u góry zostało wybrane odpowiednie konto firmowe:

Następnie kliknij niebieski przycisk „Dodaj”, ukaże Ci się poniższe okno w którym musisz nazwać swój nowoutworzony Pixel i kliknąć „Kontynuuj”:

Warto wiedzieć!
Świeżo utworzony Pixel na nowym koncie Business Manager nie może zostać przypisany do żadnego partnera. Należy odczekać 1-2 tygodnie zanim Facebook zweryfikuje konto i nada funkcję nadawania uprawnień.
Nadawanie uprawnień agencji
Wejdź w zakładkę „Pixele” znajdującą się w Źródłach Danych Managera Facebooka lub klikając w ten link. Ukaże Ci się poniższy widok:

Następnie wybierz pixel swojej firmy z listy (krok 3) i kliknij przycisk „przypisz partnerów” (krok 4).
Po kliknięciu otworzy się poniższe okienko:

Tutaj wystarczy podać identyfikator partnera.
Jeśli jesteś naszym klientem, identyfikator Strony Biznesu to: 139643763668429
Skopiuj i wpisz go w puste pole (krok 5), zaznacz pełną kontrolą zarządzania nad pixelem (krok 6) i przejdź dalej (krok 7).
Gotowe! 😉
Twój partner biznesowy może teraz wyświetlać statystyki i tworzyć reklamy z użyciem Pixela.
Ważne!
Aby wszystko działało poprawnie, Twój partner biznesowy musi jeszcze potwierdzić zaproszenie do edycji Pixela oraz zainstalować go na Twojej stronie internetowej.
Najnowsze komentarze